Blokady kół

Nasze systemy unieruchamiania pojazdu zostały zaprojektowane, aby wyeliminować ryzyko niekontrolowanego odjechania pojazdu ze strefy przeładunku.

Urządzenia są bardzo kompaktowe; zajmują mało miejsca w przestrzeni transportowej, a jednocześnie mają bardzo duży zasięg pracy. Dzięki temu obsłużą większość ciężarówek i naczep.

Oferowane przez nas blokady są bardzo solidnie wykonane. Konstrukcja oparta jest na profilu nośnym HEB, stalowych płytach o grubości 10/12 mm oraz trzpieniu blokującym o średnicy 70 mm. Dzięki temu urządzenie charakteryzuje się wysoką odpornością na odkształcanie i dużą wytrzymałością na dynamiczne obciążenia.

Zabezpieczenie, dzięki zastosowanej ocynkowanej powłoce ogniowej doskonale sprawdza się również w trudnych warunkach atmosferycznych, oferując wysoką trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne.

Sam montaż urządzeń jest bardzo prosty; urządzenie jest kotwione do betonowej powierzchni podjazdu doku.

Działanie naszych blokad sprzężone jest z innymi urządzeniami na stanowisku przeładunkowym; urządzenia informują się wzajemnie o swoich pozycjach i stanie gotowości, a także tworzą sekwencje procesu i warunkują wzajemne bezpieczne użycie.

Wszystko sygnalizowane jest na LEDowym panelu sterującym, wyposażonym w
podświetlane przyciski i czytelne wskaźniki.

CS51 Blokada automatyczna

Zaawansowany system CS51 został zaprojektowany z myślą o pełnej automatyzacji procesu unieruchamiania pojazdów podczas załadunku i rozładunku towarów. Jest kompatybilny z większością modeli ciężarówek, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem dla współczesnych centrów logistycznych.

Wyposażony w inteligentny system pozycjonowania, CS51 automatycznie ustawia wózek blokujący we właściwej pozycji i unieruchamia koło pojazdu za pomocą stalowego trzpienia.

Siła blokowania to min. 170 kN, co odpowiada 17 tonom obciążenia osi napędowej pojazdu i jest jedną z wyższych w tej klasie urządzeń.

CS51 zapewnia, że:

  • pojazd może bezpiecznie wjechać i ustawić się na rampie,
  • żadna operacja nie rozpocznie się przed zablokowaniem pojazdu,
  • odjazd możliwy jest tylko po całkowitym zwolnieniu blokady.

System jest zgodny z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE

CS41 Blokada ręczna

W zakresie parametrów zabezpieczających, porównywalna z blokadą automatyczną. Prosta, intuicyjna obsługa, wymagająca pracy tylko jednej osoby.

Dzięki elektromechanicznemu mechanizmowi działania, system cechuje się niskimi wymaganiami serwisowymi, a jego uniwersalna konstrukcja sprawia, że jest kompatybilny z większością naczep i idealnie sprawdza się w intensywnie eksploatowanych dokach.

System jest standardowo wyposażony w panel sterowania z diodami LED, które wspomagają pracę podczas procesu załadunku i rozładunku. Wskaźniki LED, umieszczone zarówno na wózku blokującym, jak i na panelu sterowania, informują kierowcę oraz pozostały personel o aktualnym statusie operacji.

System blokad kół INKEMA to inwestycja w bezpieczeństwo pracowników i ciągłość operacji logistyki wewnętrznej.

System jest zgodny z następującymi normami: UNE-EN ISO 13857, EN ISO 12100, EN Ponadto spełnia wytyczne FEM 12.008 (Europejska Federacja Logistyki i Przeładunku) oraz NTP 1076 (INSST).

Nasi doradcy fachowo doradzą w doborze najlepszego rozwiązania, dopasowanego do procesu logistycznego i budżetu.